Poděkování

20.03.2015 10:17

Děkuju všem, kdo mi pomáhají a není jich málo. Musím vyjmenovat alespoň ty, kteří mi pomohli nejvíc:

Petr a Bohunka zabránili smrti dvaceti chlupáčů (králíkárna je pro mě nedostupná).

Iva mi dovezla velký nákup....

Láďa z Jiren zachránil mou cyklistickou sezónu (o týden později jsem nasedla na kolo a budu mít co dělat, abych ten výpadek do prvního závodu dohnala).

S Jirkou z Kolovrat a s handbikerem Mirkem jsem absolvovala dva nádherné tréninky po trase, kterou jsem dosud neznala. Její část vede lesem po vlnité a dokonale hladké silnici mezi Jevany a Struhařovem. Je to úsek, kvůli kterému stojí za to jezdit. Jsem ráda, že zatím jsem nemusela jezdit sama. Handbike je stroj, kterému nerozumím. Jediné, co zvládnu, je nahodit spadlý řetěz. Mám pocit, že i řidiči projíždějících aut musí tušit, že handbike řídí jen "blbá blondýna", která si občas plete levou a pravou. Zatím musím všem poděkovat za ohleduplnost.

Celkem jsem za šest dnů najela více než 250 kilometrů. Nemohu - teď nevím zda bohužel nebo bohudík - přestat jezdit. Bylo by to, jako kdybych smazala minulý rok, všechnu tu dřinu a úsilí, které jsme do závodění na handbiku se Zdeňkem vložili. V únoru mi šéftrenér potvrdil, že jsem v reprezentaci, a tím jsem se oficiálně stala součástí kolotoče, který znají vrcholoví sportovci (tlak trenérů, sponzorů, sportovních svazů, všichni čekají, že budu jezdit minimálně stejně dobře jako vloni). Naštěstí mě cyklistika pořád baví.

Mohla bych napsat filozofický traktát o tom, jak sebez Zdeňka cítím. Touha být samostatná a nezávislá je silná, ale při nejlepší vůli není realizovatelná. V pohodě se obstarám a zvládnu jezdit do práce, ale jsou věci, které sama nezvládnu, i kdybych se rozkrájela. Například umístit své nohy do handbiku a zajistit je suchými zipy. Z vozíku do handbiku přesednu sama, ale co s vozíkem na ulici? Pokud ležím v handbiku, vozík do auta nenaložím. Podobné "prkotiny"pořád řeším.

Zdeněk je stále ještě v nemocnici, vstal z mrtvých, ale jeho srdce bude trvale poškozeno a ohroženo arytmií. Těším se, až se vrátí domů a slibuju mu, že už ho nebudu honit :-)