Paradeník I - druhé vydání

22.02.2015 19:57

"Píšeš?"

"Nepíšu, odpočívám."

"Při tom můžeš přeci psát, ne?"

"To je na dlouhý vysvětlování. Jednoduše by se dalo říct, že čím víc sportuješ, tím víc ti klesá IQ. Prostě máš organismus nastavený na jiný režim. Tělo musí živit a opravovat svalová vlákna a vyrábět spoustu hormonů, které bych jinak vůbec nepotřebovala. Ráda bych psala, ale výsledek by byl nepublikovatelný. Už chápu, proč se špičkový hokejista nejlépe odreaguje nějakou střílečkou na počítači."

"Nevymlouvej se!"

"Já bych vážně ráda dokončila to, co jsem začala, ale obojí - trénovat a psát - vážně nejde dělat dohromady."

"Tak nech vytisknout ještě pár výtisků prvního dílu. Už nic nemáme."

P.S. Po tomto rozhovoru jsem nechala vytisknout ještě pár výtisků. Kdyby někdo chtěl, ráda mu Paradeník zašlu - stačí poslat svou adresu na můj mail katerina.antos@gmail.com nebo mě někde potkat.  Minimálně jednu knihu s sebou stále vozím.... a když ji někde v zácpě otevřu, čtu už cizí příběh.