Advent a něco o sprintu

27.11.2014 12:37

Pokud byste měli cestu okolo Centra Paraple, zastavte se, budu tam od 8.12. čtrnáct dní. Malešice jsou přeci jen trochu blíž centra než Kolovraty, navíc se můžeme sejít buď v kavárně, nebo v posilovně.

Přeju krásný advent

Pro pobavení handbikerů přepisuju z LN 22.11.2014 "Sezónu začne jednatřicetiletý sprinter v nepříjemné nejistotě. Nedostal totiž žádné peníze na přípravu a navíc je mu jasné, že se musí od začátku sezóny výrazně prosazovat, jinak může na reprezentaci zapomenout. "V zahraničí jsem spoustu nových věcí okoukal, zapracoval jsem i na technice, kterou jsem trochu pozměnil….. Doma jsem slýchával, že už jsem na změnu techniky starý. V Česku bohužel sprint zůstává stále až na druhé koleji. Asi to bude tím, že sprintům tady víceméně nikdo nerozumí. A tak trénujeme pořád jako za krále Klacka…. Svět je přitom úplně někde jinde, naprosto odlišně se venku třeba i posiluje. Určitě by nebylo od věci, kdybychom se poohlédli jak se to dělá jinde."

Dosaďte za slovo sprint slovo handbike. Pod stromeček si přeju víc zapálených handbikerů, se kterými by se dalo závodit i trénovat. A pak také to, co je v pokračování článku zmíněno "Dokud jsme táhli za jeden provaz, všechno fungovalo výborně. Ostatně i naše výsledky dokazovaly, že jsme šli správnou cestou... "