Cesta zpátky

29.03.2015 20:33

V pátek přijela před dům sanitka a vystoupil z ní Zdeněk. V pantoflích se došoural ke dveřím a měl toho evidentně dost. V nemocnici za tři týdny stačil navštívit tři JIPky a dvě oddělení. Při přesunech, které se konaly bez jeho vědomí, často v bezvědomí, se mu ztratily boty. Ostatní následky snad budou vratné. Po mrtvici má porušenou krátkodobou paměť, ale to je to nejmenší. Důležité je, že přežil. Ihned se začal zajímat o výsledky prvních závodů a probíhajícího MS dráhových paracyklistů (handbiky naštěstí na dráze nejezdí). V sobotu mě už doprovázel autem na tréninku. I to přežil. Ale jezdit s autem za zadkem není nic příjemného. Doufám, že časem přesedlá na nějaké jednostopé vozidlo.

P.S. Administrátor Webnode mi zablokoval stránky. Prý jsem překročila bezplatný limit pro přenos dat. Mám hloupý pocit, že tento limit byl "překročen" proto, že mám tento měsíc díky Výzvě velkou návštěvnost. S velkou nechutí jsem povolila adminovi umístit na webu reklamu - ani po zakoupení paměti navíc se totiž stránky neodblokovaly. Moc se omlouvám.