Antidekubitní sedák

10.03.2015 11:44

Kdo přemýšlí o vylepšení svého sezení na handbiku (nebo i na vozíku), mám pro něj typ na skvělý materiál - viskoelastickou pěnu. Vyrábí ji firma PSP Izoterm z Vysokého Mýta.

Po všech těch firmách, které nás zásobují předraženými pomůckami, jsem naprosto vyvedená z míry vstřícným jednáním Ing. Schejbala, který přijel, viděl a zvítězil (i cenově). Mám několik vzorků sedáků i s potahem do handbiku, které mi na míru udělal Ing. Schejbal (technologie-pur@email.cz). Prozatím je testuju na trenažéru a chovají se velmi dobře. Testuju i vzorky s gelem pod kostrčí. Zájemcům mohu poslat fotky a technické parametry (nechci zahlcovat mail všem).

Největší bomba nakonec!

Udělali jsme v Centru Paraple malý test sedáků do vozíku, které se z této pěny také vyrábějí, na přístroji, který mapuje rozložení tlaku. Výsledek překvapil nejen mě, ale i zkušenou ergoterapeutku Ivu. Vyhrál Gelcell, který je obdobou nafukovacího sedáku Roho, těsně za ním se umístil sedák z paměťové pěny a poslední místo zaujal nejdražší Jay Easy, který mimochodem neúspěšně reklamuju, kvůli kterému to vlastně všechno vzniklo.

Typ sedáku

Max. tlak

Cena/Kč

Jay Easy

152

11.000

Gelcell

102

4.000

PSP Izoterm

106

Okolo 1.000

Kdo by měl zájem o technické informace o materiálu, tak je najde třeba tady https://en.wikipedia.org/wiki/Memory_foam

Z propagace sedáků nemám ani korunu, jen jsem si to nechtěla nechávat pro sebe.