Restart

10.05.2015 10:24

Kdyby nebyly krize, neměla bych dnes radost z toho, že momentálně žádnou nemám. Nemůžu napsat, že se všechno vrátilo do starých kolejí. Od toho je přeci krize, aby všechno změnila a naučila mě s tím žít. Na psaní blogu je krásné, že krizi zrušíte stiskem tlačítka "delete".

Týden přinesl mnoho změn. Definitivně se rozhodlo, že mé problémy s řazením nejsou způsobeny tím, že jsem levá(k). Automatickou přehazovačku čeká výměna. Nenapíná řetěz tak, jak by měla. O centimetr jsme zvedli sedačku, abych se mohla lépe vyklonit do zatáček. Uvidíme, zda to pomůže.

Po třech trénincích s rychlostními prvky nemůžu říci, že jsem na tom hůř než vloni.  Včera se mnou jel Jirka z Kolovrat. Nerada cyklistu zdržuju a tak jsem trénink plánovaný na tři hodiny ujela o dvacet minut rychleji a přesto jsem si to v krásném dopoledni užila. Jeli jsme na Ondřejovský kopec. V okolí není delší a větší stoupání. Čeká mě hodně stoupání už za 14 dní v Rakousku na horském etapovém závodě. První etapa měří tři kilometry a má převýšení 226m.  Na handbiku jsem nic takhle prudkého zatím nejela. Dopisuju si s Wolfgangem a doufám, že když to vyjede on - kvadruplegik, vyjedu to také. Wolfgang je bývalý triatlonista, který si svůj sedmý krční obratel zlomil při tréninku na kole. Po Wolfgangovi se mi stýská, má totiž podobné tempo jako já a před rokem jsme se spolu vozili v italském Castiglione. Škoda, že na letošních světových pohárech nebudu mít společný start s jeho kategorií.

Druhá okolnost, která mi zvedla náladu byl včerejší mail, ze kterého jsem se dozvěděla, že jsem v týmu A české reprezentace. Vždycky jsem chtěla jezdit na závody, kde se můžu porovnávat se světovou konkurencí. V mailu jsou dále stanoveny další podmínky účasti v závěrečném závodu SP v Jižní Africe. V mojí kategorii nejde nic naplánovat. Konkurence je velká a boj se měsíc od měsíce přitvrzuje. Paradoxně mě proto tyhle podmínky nesvazují. Moje cíle musí být splnitelné - například umístit se v závodech Světového poháru i v celkovém bodování co nejvýše. Zavírám notebok a jdu na to pracovat.