Paradeník 2

13.04.2016 22:31

Jsou to právě dva roky a čtyři měsíce, co jsem na stránkách portálu hithit rozběhla prodej prvního dílu Paradeníku. V Epilogu jsem tenkrát s jistou nadsázkou vyjádřila něco v tom smyslu, že pokud se dostanu na Paralympiádu, bude mít kniha pokračování.

Plním slib. I přesto, že mi v minulých měsících chybělo snad úplně všechno, co je nutné ke psaní - soustředění, talent, inteligence (hormony spojené se sportovním výkonem prokazatelně škodí mozku) a hlavně čas. Nikdy není dost času na to, aby se práce udělala dobře. Ale vždy je dost času na to, aby se  udělala znovu.

Tak se stalo, že jsem text třikrát kompletně předělala a teprve poté obdržela souhlas ("mě je to jedno, hlavně nepiš, že..."). Hloupý nápad udělat z manžela vypravěče příběhu!

Postup objednávky:

1. Napíšete mi: katerina.antos@gmail.com  

2. Pošlu vám číslo účtu, zaplatíte 149 Kč přes vaše vlastní spolehlivé internetové bankovnictví, VS bude vaše PSČ.

3. Knihu odešlu poštou (nebo vám ji předám osobně, pokud se potkáváme).