Nová sezóna

07.03.2018 16:38

Nová sezóna + nový handbike + nové tělo = ?

Nová cyklistická sezóna trvá již několik měsíců, stejně dlouho si zvykám na nový handbike a postupně buduju i nové tělo. V řeči čísel roku 2018 to představuje 2200 kilometrů, +4 cm na obvodu bicepsů a mínus 4 kg na celkové hmotnosti.

Nový handbike je lehčí jen o kilo a tak nejvíce pevné vůle vyžadovalo odstraňování hmoty, která se nacházela na mých nohách, a kterou nemá smysl na handbiku vozit. Poté, co jsem se před deseti dny zvážila, jsem si zkontrolovala své parametry na internetu. Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých informací:

"Vaše BMI je 16,8.  Trpíte podváhou. Ta v sobě skrývá nebezpečí oslabené imunity a riziko osteoporózy. Doporučujeme vám navštívit lékaře, abyste zjistili, jestli je podváha způsobená nějakým zdravotním problémem... (jsem zdravá jako nikdy v životě, ale to bych asi veřejně říkat neměla).

... vybírejte si jídla, která jsou nutričně bohatá (takže můžu dojíst tu načatou čokoládu?)

... pravidelně cvičte a zaměřte se na silová cvičení (před týdnem jsem jela na handbiku na sopku  - to se nepočítá?)

Podváha je stav s určitými riziky, proto by se mu zdravý a rozumný člověk měl snažit vyhnout (o zdraví už byla řeč, rozumná asi nejsem, jinak bych před pěti lety nelezla na hrušku a neprovozovala tak zvláštní a nebezpečný sport). Pokud pár kilogramů ke své váze přidáte, vaše tělo to jistě přijme s povděkem."

Myslí, že ani poslední věta článku není pravdivá. Díky tomu, že jsem zhubla, mě konečně přestal bolet loket. Setrvám raději ve stavu podváhy a budu doufat, že výsledkem rovnice z prvního řádku bude první místo nebo aspoň medaile. Kdybych měla jiné ambice, byly by veškeré finanční i hmotné oběti zbytečné.

Co zbývá? Makat, nežrat a doufat, že budu mít štěstí. A pokud by to snad nevyšlo, budu se řídit jednou sto let starou radou z časopisu pro dámy: "Stane-li se vám nějaká nepříjemná příhoda, pak vdechněte několikrát hluboce a v duchu si říkejte: svět je vznešený a krásný, život obsahuje jen málo nepatrných nepříjemností, ráda snesu pár nepatrných nepříjemností pro velké rozkoše, které život poskytuje, vždyť bez nich bych ani nedovedla ocenit nekonečné radosti, které mi život poskytl."