Jak má vypadat handbike

30.05.2016 17:12

V sobotu jsme v Rakousku okukovali nový handbike SvětlankySvetlanka 6.jpg Svetlanka 2.jpg.Svetlanka 3.jpg Svetlanka 8.jpg 

Světlanka jezdí v jiné kategorii a všichni z její kategorie přijeli letos na nových handbicích. Cena Carbonbiku EVO X ve standardním provedení je 9.200 EUR. Tolik k tomu, proč si tohle kolo nekoupím. Proč také. Moje přehazovačka již několik měsíců funguje, sice mi celé jaro postupně odcházejí brzdy. Prý je na rovině v Riu nebudu potřebovat. Přesto by se občas hodily. Třeba na křižovatce u Křenic, kam přijíždím z kopce docela rychle a za roh nevidím. Už jsem tam prodřela dvoje rukavice. Brzdy jsem - zcela výjimečně - používala i v sobotním závodě. V jedné zatáčce tam bylo klesání 16% (dle dopravní značky). Naštěstí jsem si mohla dovolit ibrzdit, neboť jedinou soupeřku jsem předjela o jeden okruh, tj. 6 km.

Tento týden se musí opět sbalit cirkus. Vyrážíme na další štaci. Čeká mě 18km kopcovité časovky v Knutwil a dva okruhy okolo jezera Sempachsee.