Word Cup Itálie – není důležité vyhrát, ale zkusit to!!!

29.04.2014 16:42

Měla bych dělat tisíce jiných věcí, ale nedá mi to a musím psát. Upřímně a možná netakticky. Jenže americký styl, kdy se mluví jen o vítězství mi nesedí. Na startu mě to nijak nesvazuje. V tu chvíli to už totiž nejsem já, ale koločlověk, který ze sebe dá všechno, ať se jede svěťák nebo český pohár. 

Závody Světového poháru vypuknou 9.5. v Itálii . Bude to těžký závod. Ne kvůli trati, která je rovinatá a 57 km dlouhá, ale kvůli tomu, kdo se tam sejde. Posuďte sami:

Renata z Polska, 32 let. Bývalá horolezkyně, ze které Poláci během dvou let udělali hvězdu, vloni druhá na mistrovství světa, Američanka Davis, která ji tehdy porazila, nedorazí.

Alicia Dana, na loňském MS třetí, 44 let. Holky z USA se domluvily, a asi aby si nekonkurovaly, každá pojede na jiný závod SP v Evropě.

Karen z Británie. Letos ve Francii se chvíli vozila na konci balíku, a když ji to přestalo bavit ujela Aničce a Francesce jako nic. Je jí 44 a loňskou sezónu vynechala. Předtím ovšem byla dvě sezóny druhá v celkovém hodnocení.

Domácí Itálie nominovala to nejlepší. Přijede Claudia a dvě Francesky. Jednu z nich znám a ještě jsem ji nepředjela. Ta druhá přesedlala na handbike z atletiky. Dokonce byla v Soči na běžkách. Na formulce běhala maratony. Nevíme, jak na tom bude, ale její biografie říká, že by mohla být tvrdý soupeř.

Když k tomu přidám Aničku ze Slovenska, které to letos jezdí lépe než vloni touto dobou, Rusku Januto, která by opravdu moc chtěla, a Novozélanďanku, která už má také leccos za sebou, vím, že si konečně ZAZÁVODÍM.

Jen, jak jsem předeslala v nadpisu, tentokrát opravdu nelze čekat, že se stane zázrak a budu na bedně. Je mi jasné, jak na to. Jenže takový už je sport, že vědět nestačí. Budu potřebovat i hodně štěstí.