Vydání knihy

15.11.2013 15:54

Rozhodla jsem se Paradeník I.a II. vydat pomocí crowdfundingu. Vy, budoucí čtenáři, si můžete knihu předplatit. K tomu slouží speciální webové stránky, na kterých si můj projekt vyhledáte a předplatíte. Můžete platit kartou, elektronickým převodem nebo platebním příkazem. Já nechám knihu vytisknout a s napĕtím budu sledovat, zda vás bude dost. Limit 50.000 Kč totiž musí být naplnĕn do 45 dní, aby se projekt mohl realizovat. Pokud k tomu nedojde, peníze vám crowdfundingová společnost vrátí. Taková jsou pravidla.

Pokud chcete, můžete si oba díly objednat jen elektronicky. Tím mi ušetříte čas i peníze. Cokoli navíc z projektu získám použiji na financování závodní sezóny 2014 (viz Blog o paracyklistice). A doufám, že díky vám bude zase o čem psát.

Další zážitky, které nabízím za vaši podporu, naleznete také na webu crowdfundingu.

Projekt se podařilo zahájit, jen mne mrzí, že knihu vám opravdu nemohu dodat před Vánoci. Takto je to nastaveno. Navíc tiskárny před Vánoci takovéto malé zakázky nezajímají, jsou plně vytížené velkými vydavatelstvími.