Jedeme dál...

03.06.2019 17:24

Vraceli jsem se z Rakouska, ubití vedrem a špatnou organizací. V rádiu zněla stará melodie www.youtube.com/watch?v=W6kjybai3iUa já slyšela tato slova:

"Ty všechno zničíš
Víš, co to dá práce
Když ty tvoje pády vyžehlit mám..."
        "Nervy ti praskly
        Ted' se začneš kácet
        JÁ tuhletu story
        dokončit mám, já znám..."
"Ty se jen chválíš
když jedeš jak s hnojem
tak se sotva můžeš vítězkou stát!"
    "Něco v tom chrastí
    Jó, volaly Louny
    Jak mám s tím krámem
    závod vyhrát, jó závod vyhrát

... Všechno vyhrát
    "Tejden v práci, hned zas šňůra
    Tak, jen křič nahlas hurá svý"
"Tenhle sport, to je víra
Že mě znaj, to tě zžírá, vím"
    "Co ted' já můžu dělat

     aspoň mi pořád neraď..."

"Chtělas dřív, víc než málo
nový kolo, moji stálost, mít, mít, mít, mít..."
    "Hádky nám lásku doceněj
    Ruce nás po tom odměněj, víc!"
"Kde zas mám imbus čtyry
Dobře víš, moh' bych k jiný jít"
    "S lucernou, kdybys hledal
    to co já, jiná nedá, víš..."
"Hádky nám lásku větraj
Tak pojd' sem, už se netrap, víc, víc, víc .."
"Je to soda, tyhle hádky
Líp než krásná hudba nám zněj
Žádná voda, bouchaj zátky
Jedeme dál a láska má děj
Děj, jedeme dál, jedeme dál, jedeme dál..."