Handbike 2013 - rekapitulace

11.10.2013 08:27

Výsledky závodů absolvovaných v sezóně 2013.  Nejcennĕjší je vydřené 3. místo z Berlína.

2. místo EHC Castelldefels 2x, TT+RR (3)

3. místo Berlin Marathon (17)

2. místo UCI Praha 2x, TT+RR  (2)

1. místo Ústí n.L. (2)

1. místo MČR Železný dědek RR (3)

1. místo MČR Hustopeče TT  (1)

3. místo EHC Louny 2x, TT+RR (4)

2. místo Pardubický půlmaraton

TT=časovka, RR=silniční závod

Celkově jsem byla v Českém poháru první a v Evropském poháru druhá. Jsem ráda, že už to mám pro letošní rok za sebou. Čeká mĕ sbírání penĕz na trochu lepší stroj. Když už i Poláci říkají: Katarzyna, jesteš dobra jazda, ale trzeba nowy rower. Twoj rower jest bezuzyteczny." Budu s tím muset nĕco udĕlat.

Pro zajímavost: První závod - Pardubický půlmaraton (21 km) jsem jela průměrnou rychlostí 21,6km/h, poslední závod v Castelldefels (31 km) jsem jela průměrnou rychlostí přes 29km/h.