ČP Handbike Houštka

03.06.2014 11:02

Se značným zpožděním předávám zprávu z 24.5. Mělo pršet, nepršelo. Měla být tlačenice v zatáčkách, nebyla. Při účasti 13 handbiků ani nemohla být. Pár kluků bylo závodit v Schenkonu, příště je nutné lépe vybrat termín.

Závodní okruh u atletického stadionu v Houštce měří jen 1250m. Jela se legrační časovky na jeden okruh a hodinový závod. Při něm jsem ujela 28 okruhů průměrnou rychlostí 32 km/h. Zvítězil Vašek Antal, který jel kritérium průměrnou rychlostí 35km/h.

V cíli byly stánky s klobásou, kterou jsem si nedala. Nějak musím poslední dobou být hodně obezřetná, od zimy mně pronásleduje podrážděná slinivka. Neměla jsem žádné zásoby z domova. Chtěla jsem si nakoupit v blízkém supermarketu, ale kvůli nejisté předpovědi počasí se hlavní závod jel už v poledne a časovka těsně před ním. Houštka tedy bude pro mne spojena se slovem hlad. Záchranou byly vynikající dorty a koláče, které jsme dostali při vyhlášení vítězů. Jenže to už jsem měla takový hlad, že víc než jeden kousek jsem sníst nemohla. Byl to dobře organizovaný závod. Odnesla jsem si z něj dobrý pocit a hezkou keramickou medaili - dílo šikovných dětí z Brandejsa.