Buď vděčná!

17.06.2014 11:18

„Buď vděčná za to, co máš a neber to jako samozřejmost.” To jsou slova Karen Darke, která si poznamenala ve svém blogu před rokem. Karen je jedna z nejlepších handbikerek, horolezkyně a vůbec všestranná sportovkyně. Vloni po střetu s autem to vypadalo, že ji ochrnou i ruce.  Ale dnes je zpátky a v dobré formě. Na závodě v Elzachu mi ukázala záda. Viděla jsem ji před sebou dvě kola, pak mi ujela. Po závodě jsme spolu sice prohodili pár slov, ale nemám moc dobrou angličtinu, navíc v Německu se mi tradičně oba jazyky pletou. Ráda bych ji řekla, že je mi sympatická a možná máme leccos společného (vydala knížku, která se jmenuje Boundless – an adventure beyond limits).

Článek o její loňské havárii https://www.karendarke.com/blog/view/sunset_setback je dobré si přečíst a před každou jízdou připomínat.

A vděčná, to já jsem. Pokaždé když se vrátím celá z tréninku na silnici, pokaždé, když se mi na cyklostezce nedostane pod kolo dítě nebo pes, pokaždé, když se vrátím celá ze závodů.

Jsem vděčná za svou nominaci na mistrovství světa, které bude v USA za dva měsíce, jsem vděčná, že nemusím jet do Segovie (tam se koná druhé kolo světového poháru) v nejžhavějším létě. Jsem vděčná, že mě Zdeněk doprovází na každý trénink, a že mám hodně fanoušků, kteří mi dodávají odvahu.