Zklamání i úspěch

15.09.2016 22:02

Ahoj,
tak jsem to dneska dala!
Po utrápené časovce jsem si silniční závod konečnĕ užila!
Byla jsem pátá v kategorii, předjela jsem Brazilku i Aničku. Z tĕch, které jsem porazila vloni na MS mne dnes zasekla jen Číňanka. Tĕsnĕ po závodĕ jsem myslela, že zkolabuju - jela jsem nejrychlejší závod ve svém životĕ.
Ve zprávách se sice dočtete, že jsem byla opĕt devátá, ale to jen proto, že jsme jeli dohromady s kategorií ménĕ postižených, se kterými se mĕřit nemůžu a ani nehodlám.
Navíc jsem vyhrála v kategorii 50+  ( tuto kategorii Paralympijský výbor sice nezná, ale to nevadí. Jezdíme v ní 3, já, Anička a Dorothee z Nĕmecka).
Za sebe mohu říci, že to bylo naposledy, co jsem si dala za cíl předjet o 30 let mladší holky, což se částečnĕ povedlo, a mohu se v klidu vrhnout na činnosti, které více odpovídají mému vĕku.
Energie, kterou jste mi všichni posílali, mi pomohla.