Trénink

10.03.2015 17:43

Po mnoha těžkých dnech, kdy Zdeněk na JIPce bojoval o život, se zdá, že se jeho stav zlepšuje. Lékaři objevili příčinu problémů - zánět srdečního svalu. Následky se budou léčit dlouho. Bude muset zvolnit a na cyklistiku bude muset zapomenout. Nechce, abych přestala jezdit, a tak mě nezbývá než hledat na cyklotréninky doprovod. Nemusí to být jeden člověk, někdo se ke mně připojí v sobotu, jinému bude vyhovovat pondělí. Hledám kohokoli, kdo miluje cyklistiku, nemusí být v práci od osmi do čtyř a bydlí na východním okraji Prahy (slušná kondice je nutná, v delším tréninku najedu přes šedesát kilometrů).

Následující čtyři týdny mám objemové tréninky, kdy se najíždějí kilometry. Budu jezdit v pondělí, úterý, čtvrtek a sobotu, občas i v jiné dny dle počasí.

Délka tréninků: dvě a více hodin.

Průměrná rychlost: mezi 20 a 25 km/h dle terénu (jak říká trenér pohodové tréninky s mírnými táhlými kopci).

Zásadní omezení: Ve všední dny bych ráda jezdila mimo špičku, tj.mezi 12.00 a 16.30hod, v sobotu je to jedno (dle počasí mohu jet v neděli)

Příklady tras: Kolovraty-Sibřina-Úvaly-Český Brod-Mrzky-Mukařov-Březí-Nedvězí-Kolovraty,

Vyžlovka-Kostelec-Stříbrná Skalice-Kostelní Střímělice-popř.Ondřejov-zpět přes Jevany nebo Struhařov

Další trasy jsou variací těchto, jezdím i krátkou trasu Kolovraty-Lipany-Benice-Uhříněves a zpět (většinou 3x)

Proč je lepší jezdit ve dvou: kvůli bezpečnosti a také proto, že předjezdec mi na křižovatkách signalizuje volno nebo stop. Mohu jet plynuleji, z handbiku mám mnohem horší výhled než z kola.

Ozvěte se, domluvíme se: katerina.antos@gmail.com, mobil 724 165 860.

Díky všem!