Paradiary a Kolovraty 24.11.2016

15.11.2016 09:45

Zvu všechny přátele, kamarády, známé i neznámé do Infocentra Kolovraty ve čtvrtek 24.11.2016  v 19.hodin na povídání o tom, jaké to bylo v Riu. Vymámila jsem profesionální fotky, vyprávění jsem si nacvičila na třech předchozích besedách... ráda bych udělala za svým snem definitivní tečku. Už je to potřeba.

Těším se na všechny, které jsem viděla minule i na ty, kterým to minule nevyšlo. Těším se i proto, že se konečně dostane ke slovu i Zdeněk. Možná z jeho úhlu pohledu je Paralympiáda mnohem zábavnější.

V hlavě (a nejen v ní) mám další "projekty". Momentálně spouštím prodej prvního dílu Paradeníku v němčině (profesionální překlad) na crowdfundingovém portálu startnext.com. Doufám, že slavnostní výkop proběhne ještě dnes (nesnáším čekání!).

Rozesílám maily všem svým (asi pěti) německým přátelům a obávám se, že to stačit nebude. Opět jsem se hodila do vody. Snad se ani tentokrát neutopím. Od administrátora webu mi přišel povzbuzující mail, že prý odvážnému štěstí přeje. Pro jistotu bych přeci jen poprosila Vás všechny, kdo tento text čtete, o pomoc - pokud máte kontakt na někoho z Německa, Rakouska nebo Švýcarska budu vám moc vděčná, pokud se s nimi podělíte (znáte to, mailem, Facebookem nebo Twitterem s odkazem na www.startnext.com/paradiary nebo na blog v němčině paradiary.webnode.cz/ . Metoda sněhové koule funguje jen pokud se správně založí - DĚKUJI!

Jedu do kuchyně pro hadr na podlahu a půl  litru vody. Čeká mě trénink na trenažéru, kdy se voda z hrnečku bude měnit na slanou vodu pod mojí hlavovou opěrkou. Zbytek vody bude vyloučen jinak. Loužička bude opravdu jen pod hlavou. Aspoň doufám :-)