Dar

07.08.2016 21:42

Stalo se před šesti týdny, že Sokol Kolovraty oslavoval devadesát let své existence a při té příležitosti sehrál exhibiční utkání s mužstvem složeným z profesionálů a bývalých profesionálů Real Top Praha. Výsledkem tohoto utkání byla nejen výhra hostů, ale i dar, který mi pomohl financovat mou přípravu na Paralympiádu (Sokol Kolovraty.jpg)

Finance přišly v pravou chvíli, neboť se projevila únava materiálu daná častým používáním. Jako na potvoru ve chvíli, kdy jsem nejvíce potřebovala jezdit!. A částka byla natolik vysoká, že mi dovolila nejen nezbytné opravy, ale i zakoupení nových karbonových kol.

Symbolicky se tímto darem završil řetez událostí, které počaly náhodným setkáním handbikerky s cyklistou na kutnohorské silnici, pokračovaly článkem v Kolovratském zpravodaji, besedou v Infocentru, a třeba i tím, že mi hodně lidí v Kolovratech a také projíždějící auta dávají najevo, že o mě ví a budou mi v držet palce. Dává mi to sílu a odvahu bojovat s překážkami, které se mi občas staví do cesty a se kterými nebudu čtenáře tohoto webu zatěžovat.

Děkuju moc všem, kteří mají podíl na tom, že se věci odehrály tímto způsobem. Je to zavazující. Budu se snažit, abych to, co jsem dostala, předala, byť jinou formou, dál.

P.S. Ráda se přijdu ještě někdy na fotbal podívat. Bylo to úplně poprvé, co jsem viděla "živé" utkání a musím říci, že některé momenty mě zaujaly...